2019. május 4., szombat

Magyarország, Budakeszi, Arborétum, SzG3


A feleségem felvetette, hogy miután a kisebbik unokám is már másfél éves, menjünk el majálisozni, de ne valami zsúfolt helyre. utána néztem az interneten és kiderült, hogy a budakeszi Arborétumban is lesz majális. Mivel még ott nem voltunk, kitaláltuk, hogy menjünk oda. A majálisból nem sok látszott, az egyik tisztáson volt egy ugráló vár és egy szabadtéri pecsenyés, valint egy másik réten báb előadást tartottak. Ami utóbb szerencsésnek bizonyult, mivel az összes gyerek, akik időközben befutottak, oda mentek, így viszont az Arborétumban található játszótér csek egyedül a miénk volt. Mire vége lett a bábelőadásnak és ide is értek a többi gyerek, a két unokám már elunta a játszóteret és elmentek sétálni. Én ez alatt megfőztem a virslit, amit hoztam és egy jót piknikeztünk, mivel az egyetlen asztalt is elfoglaltuk a padokkal, ami a játszótér mellett volt. A jó kis piknikezés után még egy jót sétáltunk és hazamentünk. Maga az arborétum bár nem túl nagy, de legalább szép. Az utak és a tisztások jól karbantartottak. Igazából ez tényleg egy arborétum, a fákon kívül pld virágok szinte nincsenek is. Ahogy láttam, főleg különféle erdőtársulásokat alakítottak ki, nagy fajgazdagsággal. Ami talán hiba egy arborétumban, hogy nem voltak fajtatáblák kitéve a fákhoz. Bár én elsődlegesen erdőmérnök vagyok, de nem minden fát, vagy bokrot ismertem fel nagy biztonsággal. Jó időben egy kb 2 órás sétát meg lehet itt tenni, némi ücsörgéssel, szerintem megéri.

Vissza a főoldalra (katalógus)

A Beszámoló Fotóalbuma ITT tekinthető meg!













Vissza a főoldalra (katalógus)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése